Dankzij een goed voordeelprogramma kunt u klanten aan u binden

Bij dunck.nl weten wij hoe belangrijk klantenbinding is. Dat kan dan ook op diverse manieren gerealiseerd worden. Zo hebt u vast en zeker uw website eens onder de loep gehouden. Is de site goed vindbaar en geldt dat ook voor de producten of diensten de u aanbiedt? Maar hoe houdt u de klanten vast? Maken bezoekers vaak de koppeling die noodzakelijk is om hen als klanten te beschouwen? En wat kunt u nog meer doen om die mensen vast te houden? Of u nu een dienstverlener bent of vanuit een commerciële insteek bij ons aanklopt, we kunnen voor ieder bedrijf een passend voordeelprogramma opstellen. Als u aan een voordeelprogramma denkt dan denkt u wellicht aan acties, kortingen en aanbiedingen. Dat is echter niet zo zeer wat we hiermee bedoelen. We willen namelijk de nadruk leggen op het feit dat u ervoor kunt zorgen dat klanten op de lange termijn bij u blijven.  Dit voordeelprogramma kunt u dan ook beschouwen als een spaarprogramma. Dat kan fysiek met zegels en spaarboekjes maar ook digitaal in de vorm van opgespaarde punten. Heeft men genoeg, dan wisselt men het in tegen kortingen of zelfs gratis producten. Die rationele tevens emotionele binding tussen u en de klant willen we bewerkstelligen, ook als het u niet eens om het geld te doen is. Zo krijgen leden van bijvoorbeeld de vakbond doorgaans ook korting op diverse winkels, evenementen en ga zo maar door. Daar plukt de vakbond, die geen winst hoeft te maken, de vruchten van net als de partners die we ermee verbonden hebben. Het moge duidelijk zijn dat een voordeelprogramma vele voordelen met zich meebrengt!

Met het door ons ontwikkelde affiniteitsprogramma zult u hoge ogen opgooien

Een affiniteitsprogramma is een synoniem van een voordeelprogramma maar het klinkt wel degelijk anders. Dat komt omdat het wellicht de lading beter dekt. Het gaat er immers om dat de klant van uw bedrijf gaat genieten of zelfs houden. U wilt natuurlijk de klant tegemoet treden en dat kan enkel door hen op wat voor manier dan ook iets te schenken. Een affiniteitsprogramma zoals de onze zal u dan ook zeker geen windeieren leggen. Wij gaan net een stapje verder dan de concurrenten en denken niet alleen op grote schaal maar ook op kleine schaal.

  • Wat kan een groot merk betekenen voor een bepaalde doelgroep?
  • Hoe kan een klein merk zijn reikwijdte doeltreffend vergroten zonder gevaar te lopen?
  • Hoe kunnen vrijwilligersorganisaties en non-profitorganisaties beter kenbaar maken aan hun donateurs waar ze mee bezig zijn?

Op al deze vragen hebben wij zeer uiteenlopende antwoorden. Het is in ieder geval zaak om er een affiniteitsprogramma van te maken waar ieder lid tevreden over zal zijn. En dat betekent dat u ons niet alleen maar inhuurt voor een brainstormsessie en de ontwikkeling van een product maar dat u ons ook een nieuwe filosofie laat uitdenken, gebaseerd op onze ervaring, op de analyses die we binnen uw bedrijf hebben uitgevoerd en uiteraard altijd in goed overleg met uw bestuur.

Wilt u hier graag iets meer over weten? Klim dan in de pen

Hebt u inderdaad nog enkele vragen? Of wilt u ons eens uitnodigen voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek? We hopen dat we u hebben overtuigd van onze dienstverlening en dat u ons eens belt dan wel mailt. Onze klantenservice staat uiteraard voor u klaar dus vraag hen gerust het hemd van het lijf. Vervolgens nodigen we u graag uit bij ons op kantoor in Utrecht. Lees voor nu eens onze diensten en casussen door op onze site en laat u overtuigen!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn