Een schoon pand dankzij het schoonmaakbedrijf in Amsterdam

Wanneer je je eigen bedrijf begint dan zijn er natuurlijk een hoop dingen die je hiervoor moet doen. Waar ik echter in het begin nooit rekening mee had gehouden waren de meer praktische zaken. Mijn bedrijf groeide heel snel en voor ik het wist had ik een bedrijfspand nodig om mijn personeel te kunnen voorzien van een goede werkplek. Het moment dat ik de sleutels van het pand in handen kreeg was echt fantastisch. Dat was voor mij een van die momenten dat ik me echt besefte dat mijn bedrijf behoorlijk succesvol was. Het is natuurlijk iets waar je van droomt, maar waarvan je geen idee hebt of het ook echt gaat gebeuren. Met een bedrijfspand komen echter ook andere zaken mee, zoals het onderhoud en de schoonmaak van het pand. En dat was iets waar ik in eerste instantie geen rekening mee gehouden had. Ik ben dan ook razendsnel op zoek gegaan naar een goed schoonmaakbedrijf in Amsterdam en zo kwam ik terecht bij Constant Dienstverlening B.V.

  • Breed aanbod
  • Maatwerk
  • Duidelijke afspraken

Vanaf de allereerste keer dat ik contact opnam met dit schoonmaakbedrijf in Amsterdam had ik er een goed gevoel over. Ze hebben hier niet alleen een ruime ervaring met allerlei soorten schoonmaakklussen, maar ze leveren alles op maat. Ze hebben dus geen standaard pakket dat je af moet nemen. Daarnaast hebben ze er ook geen enkele moeite mee om eventuele aanpassingen te maken.

De uiteenlopende diensten van het schoonmaakbedrijf in Amsterdam

In eerste instantie nam ik contact op met het schoonmaakbedrijf in Amsterdam om te bekijken wat zij voor mij konden betekenen op het gebied van het schoon houden van het kantoorpand waar ik en mijn werknemers in zaten. We maakten toch wel fulltime gebruik van de werkvloer en dan worden dingen nu eenmaal vies. Zelf vond ik het erg lastig om in te schatten hoe vaak ik de schoonmaaksters langs moest laten komen. Gelukkig kunnen ze je bij Constant Dienstverlening B.V. uiteraard voorzien van een goed en persoonlijk advies. Ze raden me aan om te beginnen met een aantal keer per week. Op die manier kon ik goed aankijken of dit inderdaad voldoende was. Het is daarnaast ook wel heel erg prettig dat je bij dit schoonmaakbedrijf in Amsterdam twee maanden proeftijd krijgt. In deze periode kun je dus rustig bekijken of de schoonmaak inderdaad bevalt en of er eventuele wijzigingen doorgevoerd moeten worden. Ik was er al snel achter dat het schoonmaakbedrijf in Amsterdam echt uitstekend werk aflevert en ik was dan ook maar wat blij met mijn keuze.

Vaste en losse klussen

Een kantoorpand wordt natuurlijk op allerlei manieren vies. Niet alleen de toiletten en het keukentje waar we toch wel dagelijks gebruik van maken, maar ook andere dingen zoals het tapijt en de ramen en deuren. Dit soort dingen laat ik uiteraard niet iedere keer dat de schoonmakers langskomen schoonmaken. Het is echter heel erg eenvoudig om hier aparte afspraken over te maken. Iedere klus wordt volledig op maat gemaakt en uitgevoerd. Dit is een van de redenen waarom ik zo ontzettend blij ben met deze samenwerking. Het is toch wel heel erg prettig om te weten dat ze altijd op tijd zijn en dat het daarbij niet uitmaakt voor welk tijdstip ik kies. Dit kan van week tot week wel eens verschillen en dat is voor het schoonmaakbedrijf in Amsterdam allemaal geen probleem. Zolang het maar op tijd wordt doorgegeven natuurlijk! Wil jij ook een schoon kantoorpand hebben? Dan kan ik je dit bedrijf zeker aanraden.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn