Promotieartikelen voor iedereen

Promotieartikelen, je kent ze vast wel. De PvdA die op zaterdagmiddag rode zonnebrillen uitdeelt op straat. Een schattige student die gratis op het station mini-blikjes frisdrank weggeeft en ga zo maar door. Promotieartikelen zijn bijna niet meer weg te denken uit onze moderne wereld. Bijna elk bedrijf maakt gebruik van promotieartikelen. In onze wereld van overvloed moeten ze ook wel. Hoe krijg je anders een product succesvol op de markt, met stevige competitie in bijna elke branche? Ik heb er nooit zo bij stil gestaan. Promotie in het algemeen. Vrij en blij loop ik over straat en plots zie ik het overal. De reclame, de kranten, in de bus, posters, affiches, flitsende Lcd-schermen: het lijkt alleen maar meer te worden. Hoe krijg je jouw product nu nog aan de man met zo’n moordende concurrentie? Het antwoord is simpel: door middel van promotieartikelen. Wie geeft kan iets terug verwachten. Mensen, hoe complex ze ook zijn, blijven simpele wezens. Geef ze iets moois en de meesten willen je er ook wat voor teruggeven. Als ze het gegeven product ook nog eens waarderen, kun je er zomaar een trouwe klant bij hebben. Een win-win situatie. Promotieartikelen worden natuurlijk niet alleen gebruikt in de commerciële sector. Denk bijvoorbeeld ook aan goede doelen of politici die zich in de kijker willen spelen of aandacht willen vestigen op waar ze mee bezig zijn. Promotieartikelen vragen een investering vooraf. Maar over het algemeen betaalt die zich dubbel en dwars terug. Vaak wordt gezegd dat mond-op-mond reclame de beste reclame is. Hoe krijg je mensen zo ver om over jouw bedrijf of zaak te spreken? Door promotieartikelen uit te delen. Dit kan aan passanten op straat, maar bijvoorbeeld ook door een prijsvraag uit te schrijven.

Promotieartikelen: welke artikel kies je?

Dat is voor iedere zaak anders. Een arts kan moeilijk zijn diensten gratis aanbieden voor promotiedoeleinden, maar kan wel gratis pennen aan zijn patiënten meegeven om op deze wijze zijn naam te verspreiden. Een politicus heeft geen product maar een visie. Hoe geef je een visie weg? Wederom vestigen promotieartikelen de aandacht. Allemaal leuk een aardig, maar waar vind ik nou geschikte promotieartikelen voor mijn zaak? Mocht je op zoek zijn naar promotieartikelen voor jouw bedrijf, dan raad ik aan om eens een kijkje te nemen op https://www.dereklameshop.nl . Dit is een website bomvol geschikte producten tegen een zeer schappelijke prijs. Het aanbod is werkelijk gigantisch. Van duurzaam tot aanstekers. Of zoek je misschien naar multimedia, of petjes, of misschien toch liever snoepgoed? Het kan allemaal. CN Trading is het bedrijf dat achter de website zit. Mocht je nog van de oude stempel zijn en liever niet online je aankopen doen, dan kun je een bezoek brengen aan de winkel in Hengelo. Geopend maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. De meesten onder ons zullen echter gebruik willen maken van de webshop. De webshop werkt snel en gemakkelijk. Klik de artikelen aan die je wilt bestellen en voeg ze toe aan je winkelwagentje. Betalen kan met iDeal, Bancontant, Sofort banking, Paypal, Visa en Mastercard. Verzendkosten variëren aan de hand van de totale kosten. Vanaf 250 euro is de verzending gratis in Nederland en vanaf 500 euro wordt er ook gratis tot in België geleverd.

Productgroepen van De Reklameshop

  • Duurzaam
  • Aanstekers
  • Giveaways
  • Home and living
  • Kantoor
  • Multimedia
  • Schrijfwaren
  • Sleutelhangers
  • Snoep, eten en drinken
  • En nog veel meer

Eigenlijk zou ik iedereen eens aanraden een kijkje te nemen op de website van CN Trading: Dereklameshop.nl. Het staat vol met leuke eigentijdse producten. Ook als je niets bestelt, kun je je verwonderen over de mogelijkheden.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn