Contact opnemen met de klantenservice van Arkefly

Ik ga graag samen met mijn vrouw op vakantie. Wij hebben een druk leven en soms is het lekker om ergens anders te zijn. In een ander land kan je al je zorgen vergeten en dan kan je extra genieten. We gaan graag naar warme landen, vooral wanneer het kouder wordt in Nederland. Ik kan niet goed tegen de kou en vind het lekker om in de winter een week de zon op te zoeken. Ik werk de hele dag op een kantoor en zie in de winter weinig daglicht. Als ik naar mijn werk ga is het donker en als ik naar huis ga ook. Ik heb soms wat extra zon nodig, want dat is beter voor mijn humeur. Wij vliegen vaak met een goedkope maatschappij en boeken een complete reis. Zodoende hoeven wij niets meer te regelen en weten we precies wat we kunnen verwachten. We doen dit bijna elke winter en het bevalt altijd erg goed. Een week is vaak genoeg om ons weer op te laden, daarna kunnen we het weer een paar maanden aan. De vorige keer hadden we een vakantie geboekt met Arkefly naar Spanje voor 6 dagen. Er zat een mooi hotel en een retourvlucht in het pakket. Op de heenreis waren mijn vrouw en ik echter aan het twijfelen over hoeveel we mochten meenemen aan bagage. Maatschappijen hebben verschillende regels en we wisten het niet meer. Bij de ene maatschappij mag je meer kilo’s dan bij de andere maatschappij en het formaat van koffers is ook vaak anders. Het leek ons verstandig om de klantenservice van Arkefly te bellen en het te vragen. Een medewerker van de klantenservice van Arkefly zou moeten weten wat wij mogen meenemen. We zochten het nummer van de klantenservice van Arkefly op de website, maar konden het helaas niet vinden.    

Gemakkelijk het nummer van de klantenservice van Arkefly gevonden

Online zochten we naar een andere manier om het nummer van de klantenservice van Arkefly te vinden. We vonden toen de website https://deklantenservice.nl/arkefly/ van het bedrijf De Klantenservice.nl. Op de website zagen we de telefoonnummers van veel verschillende bedrijven en gelukkig ook een nummer om met de klantenservice van Arkefly te bellen. We lazen dat meer mensen twijfelen over de regels van de bagage en dat je het beste dan even kunt bellen. Als we het nummer op de website zouden bellen, dan hoefden we niet een keuzemenu door en zouden we direct iemand spreken. Dit leek ons erg gemakkelijk en we besloten om het nummer op de website te bellen. We kregen direct iemand te spreken van de klantenservice en hoefden, zoals aangegeven, niet een keuze menu door. De medewerker van de klantenservice van Arkefly was erg vriendelijk en kon ons precies vertellen wat wij konden meenemen. Hij zei dat er veel mensen deze vraag hebben en dat het vaak wisselt, hij begreep de verwarring. Het was lastig om het nummer te vinden, maar nu wisten we zeker wat we meekonden nemen.

Een handige website

Voor onze vakantie wilden we ook graag onze krant bevriezen. We lezen de krant niet tijdens de vakantie en dan hoeven ze hem ook niet te bezorgen. Via de website van De Klantenservice.nl vonden we ook snel het nummer van onze krant, zodoende konden we laten weten dat we er de aankomende dagen niet waren. Wij vonden de website van De Klantenservice.nl erg handig

  • Hier was het nummer van de klantenservice van Arkefly
  • Ze hebben ook andere nummers
  • Je slaat het keuzemenu over
  • Je spreekt direct een medewerker
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn